Képek 2018

Tűzoltók találkozója

Az első még egy spontán találkozó volt csak. A kápolnásnyéki Szent Mihály napi ünnepségre hívtak meg bennünket, a pázmándi önkéntes tűzoltókat tüzijátékot biztosítani. Ekkor találkoztunk először az ünnepségre hívott nyékvárkonyi tűzoltókkal, szintén önkéntesekkel.

Hasadt a fa, dőltek a fenyők

Étteremtűz Kápolnásnyéken

Esti tűzoltás Vereben

Könnyen lehetséges, hogy a riasztógépünk szombatra van beállítva egyesületünknél, mert egy hét elteltével ismét szombat este kaptuk a riasztást egy a körzetünkhöz tartozó Vereb községi tűzhöz.

Oltóeszközt mutattak be szertárunkban

Egy újfajta tűzoltóeszköz ismertetésére érkeztek szakemberek szertárunkba.

Disznóvágásunk

Az elmúlt években minden disznó kapott egy becenevet, mielőtt ledöftük. A mostaninak, amelyet a hétvégén vágtunk le, különleges okból most nem adtunk nevet, ez volt a név nélküli 120 kilós.

Közgyűlés 2018

A szokásos, és a törvényben is előírt közgyűlésünket tartottuk meg szertárunkban. A vezetőségi tagok, felelősök, beszámolójukban ismertették a 2017-es év eseményeit, gazdasági vonatkozású elszámolásait. Néhány beszámolót vetítettképes kísérettel is láthattak a tagok és a meghívott vendégek. Közgyűlésünk határozatképes volt. Valamennyi beszámolót elfogadott a tagság.

Falut kerültek a pázmándiak

Harminchat csapat, tizenegy állomáson mérte össze – néha furfangos kérdésekre is felelve - tudását, Pázmándon, a Hegyünnepen belüli Pünkösdi Falukerülő Túrán. Az egyik állomás a miénk volt, az önkéntes tűzoltóké.

Fejre borult a Suzuki

Súlyos baleset történt a Pázmándot és Kápolnásnyéket összekötő úton.

Gyakorlás - Presszo

Tudásunk frissen tartása végett folyamatosan tartunk gyakorlásokat szertárunkban és közvetlen közelében.

Vizsgamentés

Lángolt a pázmándi presszó. Egyik helységéből, a tűzoltás mellett, embert is kellett menteniük az önkéntes tűzoltóknak.

Versenyre készülünk

Senior csapatunk is készül nagy erőbedobással a rövidesen megrendezendő Tatai Országos Tűzoltó versenyre.

Versenyre fel

Rövid idő van már csak hátra a Tatai Országos Tűzoltó versenyig

Önkénteseink versenye Iszkaszentgyörgyön

Több megyei csapat részvételével rendezték meg Iszkaszentgyörgyön. a Fejér Megyei Tűzoltóversenyen.

Tűzoltó táborunk 2018

Az elmúlt egy évtized alatt igen népszerű lett Pázmándon a tűzoltó tábor. Idén a tízediket rendezte meg az Önkéntes Tűzoltó Egyesület. A falu csaknem félszáz gyermeke egy hét alatt a legkülönbözőbb programokon vehetett részt.

Serlegeső a pázmándi önkéntes tűzoltóknak

A Fejér megyei Önkéntes Tűzoltóság, Pázmánd ifjúsági lány valamint fiúcsapata képviseli a jövő évben Magyaroszágot, a Svájcban rendezendő nemzetközi tűzoltóversenyen.

Oszlopba rohant Vereben

Éjfél után, egy órakor érkezett az sms riasztás az ügyeletben lévő önkéntesen is beavatkozható pázmándi önkéntes tűzoltók telefonjára.

Darázsháború Pázmándon

Benne vagyunk a nyárban, a darazsak, a méhek legélénkebb életét élik.

Megemlékezés - Augusztus 8

A 12 évvel ezelőtt – 2006. augusztus 8-án - tragikus tűzben elhunyt hivatásos kollégáinkra emlékeztünk, mi az Önkéntes Tűzoltóság Pázmánd tagjai a szertárunk előtt.

Rutzingi látogatásunk

Osztrák testvérkapcsolatunknál, a rutzingi tűzoltóknál tettünk látogatást három napig.

Elismerés

Augusztus 20-án, alkotmányunk ünnepén, a nyári, tatai országos tűzoltóversenyen előkelő helyezést elérő legfiatalabb lány- és tűzoltó fiataljaink elismerést vettek át a templomunkban rendezett ünnepségen.

Kényszerű éjszakai favágás

Este nyolc órakor riasztottak bennünket, pázmándi önkéntes tűzoltókat, mert a közeli Csekésben egy fa veszélyesen megdőlt...

Pázmándi „darázsbrigád”

Pázmándot is „megszállták” a lódarazsak. Az önkéntes tűzoltóinknál ezért egy külön brigád alakult a veszélyes rovarok irtására.